singzeon.


(closed)



11 July 2011:

目前還有點休克在,還沒完全恢復。

剛才,學生理事會的中四正式的卸下他們的職務。中三正式的接受了這些任務。自己被派到M & L的組去。

說真的,我非常失望。自己之前想了好多,如果作了SL,會如何讓S3進步。想了好多好多,幾乎想成一個FYP。結果,沒能當上。我沒有恨中四們。我相信他們所作的安排,是有道理的。雖然,我很想聽他們解釋給我為何,但是我知道我在妄想。

爲什麽失望?因為自己達不到目標。自己當初在T6面試時,拒絕當T6。為何?因為想回到自己的S3,把S3給鞏固了。現在,依目前來看,自己很難做到這個目標了。

還有一點要承認。在組裏面,我不喜歡幾乎一半的人。我知道,你可能說我這人非常難相處。。。也許是吧。

好吧。自己還是得盡力做好自己的職務。

就這樣。我也不清楚自己還想說什麼。剛才職務一公佈,滿腦子就想到東西講。現在,算冷靜了,也開始忘了一點。咳。

對了,還是得恭賀其他的T6。我相信,他們是因為有真本事才能進入T6的。:) 但願學生理事會再攀高峰。



aboutme.

From Singapore. 20 years of age. Blogs as and when inspiration comes, in British English (and Singlish), Traditional Chinese and (hopefully) Russian. Not a lifestyle blogger, expect posts to be serious, dull or even obscure. I enjoy comedy, in particular British humour.



interests.

[more or less in order] medicine | forensics | theatre | modern world history | typography (including style and grammar) | visual design | Taiji | Chinese language and literature | Mandarin pop (and singing) | Apple products.



typography.

PT Serif for main text and links. Ubuntu Condensed for dates, post titles and sidebar headings. Both fonts from Google Web Fonts.



credits.

singzeon. by Sing Zeon is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International Licence. Pictures used here either come from my Instagram (instagram.com/singzeon) or Google image search. For the latter, I do not own those pictures.



quote.

Hard to love. 認真你就輸了。